Stampa CMYK
CMYK significa Cyan, Magenta, Yellow, and Key (Black). Hè un mudellu di culore sottrattivu utilizatu in stampa di culore.
Mix di culori:In CMYK, i culori sò creati mischjendu percentuali varianti di e quattru tinta. Quandu s'utilice inseme, ponu pruduce una larga gamma di culori. U mischju di sti tinta assorbe (sustrae) a luce, per quessa hè chjamatu sottractive.
Vantaghji di a stampa in quattru culori Cmyk
Vantaggi:culori ricchi, costu relativamente bassu, alta efficienza, menu difficiuli di stampà, largamente utilizatu
Svantaghji:Difficultà à cuntrullà u culore: Siccomu un cambiamentu in qualcunu di i culori chì custituiscenu u bloccu risultatu in un cambiamentu sussegwente in u culore di u bloccu, chì porta à culori di tinta ineguali o una probabilità aumentata di discrepanzi.
Applicazioni:CMYK hè principarmenti utilizatu in u prucessu di stampa, soprattuttu per l'imaghjini è e fotografie à culore. A maiò parte di l'imprese cummirciali utilizanu stu mudellu perchè pò pruduce una vasta gamma di culori adattati per diversi materiali di stampa. Adatta per disinni culuriti, illustrazioni d'imaghjini, culori gradienti è altri schedari multicolore.
Limitazioni di u culore:Mentre CMYK pò pruduce parechji culori, ùn include micca u spettru tutale visibile à l'ochju umanu. Certi culori vibranti (in particulari verdi brillanti o blu) ponu esse difficiuli di ottene cù stu mudellu.
Colori spot è stampa in culori solidi
Culori Pantone, cumunimenti cunnisciuti cum'è culori spot.Si riferisce à l'usu di, neru, turchinu, magenta, giallu inchiostru quattru-culore altru chè l'altri culori di tinta in, un tipu spiciali di tinta.
A stampa di culore spot hè aduprata per stampà grandi spazii di u culore di basa in a stampa di imballaggio. A stampa di culore spot hè un culore unicu senza gradiente. U mudellu hè campu è i punti ùn sò micca visibili cù una lente d'ingrandimentu.
Stampa in culori solidispessu implica l'usu di culori spot, chì sò inchiostri pre-mixti usati per ottene culori specifichi invece di mischjà nantu à a pagina.
Sistemi di culore spot:U sistema di culore spot più cumunimenti utilizatu hè u Pantone Matching System (PMS), chì furnisce un riferimentu di culore standardizatu. Ogni culore hà un codice unicu, facendu faciule per ottene risultati coerenti in diverse stampe è materiali.
Vantaggi:
Vibranza:I culori spot ponu esse più vibranti cà i mischi CMYK.
Cuerenza: Assicura l'uniformità in diversi travaglii di stampa cum'è a stessa tinta hè aduprata.
Effetti Speciali: I culori spot ponu include metalli o tinta fluorescente, chì ùn sò micca ottenibili in CMYK.
usu:I culori spot sò spessu preferiti per a marca, i loghi, è quandu a precisione di u culore specificu hè cruciale, cum'è in materiali d'identità corporativa.
Scelta trà CMYK è culori solidi
Tipu di prughjettu:Per l'imaghjini è i disinni multicolori, CMYK hè di solitu più apprupriatu. Per i zoni solidi di culore o quandu un culore di marca specifica deve esse assuciatu, i culori spot sò ideali.
Budget:A stampa CMYK pò esse più efficaci di costu per i travaglii di volumi elevati. A stampa di culore spot pò esse bisognu di tinta speciale è pò esse più caru, soprattuttu per i tirati più chjuchi.
Fideltà di u culore:Se l'accuratezza di u culore hè cruciale, cunzidira l'usu di i culori Pantone per a stampa spot, postu chì furniscenu partiti di culore esatti.
Cunclusioni
Sia a stampa CMYK sia a stampa di culore solidu (spot) anu i so punti di forza è debule unichi. L'scelta trà elli dipende in generale nantu à i bisogni specifichi di u vostru prughjettu, cumprese a vivacità desiderata, a precisione di u culore è e cunsiderazioni di u budget.
Tempu di post: Aug-16-2024