Introduzione di prublemi cumuni è metudi di rilevazione di imballaggi resistenti à retort

A film compositu di plastica hè un materiale di imballaggio cumunimenti utilizatu per imballaggi resistenti à retorte. A sterilizazione di retorta è di calore hè un prucessu impurtante per imballà l'alimenti di retort à alta temperatura. Tuttavia, e proprietà fisiche di i filmi cumposti di plastica sò propensi à a decadenza termale dopu à esse riscaldate, risultatu in materiali di imballaggio senza qualificazione. Stu articulu analizà i prublemi cumuni dopu a cucina di sacchetti di retorta à alta temperatura, è introduce i so metudi di teste di rendiment fisicu, sperendu à avè un significatu guidante per a produzzione attuale.

 

I sacchetti di imballaggio di retort resistenti à alta temperatura hè una forma di imballaggio comunmente usata per a carne, i prudutti di soia è altri prudutti alimentari pronti. Il est généralement emballé sous vide et peut être conservé à température ambiante après avoir été chauffé et stérilisé à haute température (100~135°C). L'alimentu imballatu resistente à a retorta hè faciule da portà, prontu à manghjà dopu l'apertura di u saccu, igienicu è cunvene, è pò mantene bè u gustu di l'alimentu, cusì hè assai amatu da i cunsumatori. Sicondu u prucessu di sterilizazione è i materiali di imballaggio, a durata di conservazione di i prudutti di imballaggio resistenti à retorte varieghja da a mità d'annu à dui anni.

U prucessu di imballaggio di l'alimentu di retorta hè a fabricazione di sacchetti, insaccatura, aspirazione, sigillatura termica, ispezione, sterilizzazione di cucina è riscaldamentu, asciugatura è raffreddamentu, è imballaggio. A sterilizazione di cucina è riscaldamentu hè u prucessu core di tuttu u prucessu. In ogni casu, quandu i sacchetti di imballaggio fatti di materiali polimeri - plastica, u muvimentu di a catena moleculare si intensifica dopu à esse riscaldatu, è e proprietà fisiche di u materiale sò propensi à l'attenuazione termica. Stu articulu analizà i prublemi cumuni dopu à a cucina di sacchetti di retorta à alta temperatura, è presenta i so metudi di prova di prestazione fisica.

sacchetti di imballaggio di storta

1. Analisi di prublemi cumuni cù i sacchetti di imballaggi resistenti à retorte
L'alimentu di retorta à alta temperatura hè imballatu è poi riscaldatu è sterilizatu inseme cù i materiali di imballaggio. In ordine per ghjunghje sin'à altu pruprietà fisiche è boni pruprietà barriera, imballaggi resistenti à retort hè fattu di una varietà di materiali basi. Materiali cumunimenti usati include PA, PET, AL è CPP. Strutturi cumunimenti usati anu dui strati di film compositi, cù i seguenti esempi (BOPA / CPP , PET / CPP), film compostu di trè strati (cum'è PA / AL / CPP, PET / PA / CPP) è film compostu di quattru strati. (cum'è PET/PA/AL/CPP). In a pruduzzione attuale, i prublemi di qualità più cumuni sò arrughe, sacchetti rotti, perdite d'aria è odore dopu a cucina:

1). Ci sò generalmente trè forme di arrughe in i sacchetti di imballaggio: arrughe orizontali o verticali o irregulari nantu à u materiale di basa di imballaggio; arrughe è cracke nantu à ogni strata composta è povira flatness; shrinkage di u materiale di basa di imballaggio, è u shrinkage di u stratu compostu è altri strati cumposti Separate, strisce. I sacchetti rotti sò spartuti in dui tipi: sfondate dirette è arrughendu è dopu scoppiate.

2).Delaminazione si riferisce à u fenomenu chì i strati cumposti di materiali di imballaggio sò siparati da l'altri. A ligera delaminazione hè manifestata cum'è strisce cum'è strisce in i parti stressati di l'imballu, è a forza di sbucciatura hè ridutta, è pò ancu esse strappata cù a manu. In i casi severi, a strata composta di imballaggio hè siparata in una grande zona dopu a cucina. Se si verifica a delaminazione, u rinfurzamentu sinergicu di e proprietà fisiche trà i strati composti di u materiale di imballaggio sparirà, è e proprietà fisiche è e proprietà di barriera scenderanu significativamente, facendu impussibile di scuntrà i requisiti di vita di conservazione, spessu causendu perdite maiò à l'impresa. .

3).Leakage di l'aria ligera generalmente hà un periodu di incubazione relativamente longu è ùn hè micca faciule da detectà durante a cucina. Durante a circulazione di u produttu è u periodu di almacenamento, u gradu di vacuum di u pruduttu diminuisce è l'aria evidenti appare in l'imballu. Per quessa, stu prublema di qualità spessu implica un gran numaru di prudutti. i prudutti anu un impattu maiò. L'occurrence di perdite d'aria hè strettamente ligata à a debule termosigillazione è a scarsa resistenza à a perforazione di u saccu di retorta.

4). L'odore dopu a cucina hè ancu un prublema di qualità cumuni. L'odore peculiare chì appare dopu a cucina hè in relazione cù residui di solventi eccessivi in ​​materiali di imballaggio o selezzione di materiale impropriu. Se a film PE hè aduprata cum'è a strata di sigillatura interna di sacchetti di coccia à alta temperatura sopra à 120 °, u film PE hè propensu à l'odore à alte temperature. Per quessa, RCPP hè generalmente sceltu cum'è a capa interna di sacchetti di cucina à alta temperatura.

2. I metudi di prova per e proprietà fisiche di l'imballu resistente à a retorta
I fattori chì portanu à i prublemi di qualità di imballaggi resistenti à a storta sò relativamente cumplessi è implicanu assai aspetti, cum'è materie prime di strati composti, adesivi, inchiostri, cumposti è cuntrolli di prucessu di fabricazione di sacchetti, è prucessi di retort. Per assicurà a qualità di l'imballaggio è a conservazione di l'alimentu, hè necessariu di fà teste di resistenza à a cucina nantu à i materiali di imballaggio.

U standard naziunale applicabile à i sacchetti di imballaggio resistenti à a retorta hè GB / T10004-2008 "Film Compositu Plasticu per Imballaggi, Laminazione Secca di Sacchetti, Laminazione di Estrusione", chì hè basatu annantu à JIS Z 1707-1997 "Principi Generali di Film Plastici per Imballaggi Alimentari". Formulatu per rimpiazzà GB/T 10004-1998 "Films Composite Resistant Retort è Borse" è GB / T10005-1998 "Film Polipropilene Orientatu Biaxially / Film Composite Polyethylene Low Density Films and Bags". GB/T 10004-2008 include diverse proprietà fisiche è indicatori di residui di solventi per filmi è sacchetti di imballaggio resistenti a retort, è richiede chì i sacchetti di imballaggio resistenti à retort sò testati per a resistenza di media à alta temperatura. U metudu hè di riempie i sacchetti di imballaggio resistenti à a retorta cù 4% àcitu acìticu, 1% sulfuru di sodiu, 5% cloruru di sodiu è oliu vegetale, dopu scarichi è sigilli, riscaldanu è pressurize in una pignatta di coccia à alta pressione à 121 ° C per. 40 minuti, è rinfriscà mentre a pressione resta invariata. Allora u so aspettu, a forza di trazione, l'allungamentu, a forza di sbucciatura è a forza di sigillatura di u calore sò pruvati, è a rata di decadenza hè usata per valutà. A formula hè a siguenti:

R = (AB)/A×100

In a formula, R hè u tassu di decadenza (%) di l'articuli pruvati, A hè u valore mediu di l'articuli testati prima di a prova media resistente à alta temperatura; B hè u valore mediu di l'articuli pruvati dopu à a prova media resistente à alta temperatura. I requisiti di prestazione sò: "Dopu à a prova di resistenza dielettrica à alta temperatura, i prudutti cù una temperatura di serviziu di 80 ° C o sopra ùn deve esse micca delaminazione, danni, deformazione evidenti à l'internu o fora di u saccu, è una diminuzione di a forza di peeling, pull- forza off, tensione nominale in rottura, è forza di saldatura termica. A tarifa deve esse ≤ 30% ".

3. Testing di e pruprietà fisiche di i sacchetti di imballaggio resistenti à a retorta
A prova attuale nantu à a macchina pò più veramente detectà u rendiment generale di l'imballu resistente à a retorta. Tuttavia, stu mètudu ùn hè micca solu tempu, ma dinù limitata da u pianu di pruduzzione è u numeru di testi. Havi una poca operabilità, grandi rifiuti, è altu costu. Attraversu a prova di retorta per detectà e proprietà fisiche cum'è e proprietà di trazione, a forza di sbucciatura, a forza di sigillatura di calore prima è dopu a retorta, a qualità di resistenza di retort di u saccu di retorta pò esse ghjudicata in modu cumpletu. I testi di cucina generalmente utilizanu dui tipi di cuntenutu attuale è materiali simulati. A prova di cucina cù u cuntenutu attuale pò esse u più vicinu pussibule à a situazione di produzzione attuale è pò impedisce efficacemente l'imballaggio senza qualificazione di entre in a linea di produzzione in lotti. Per e fabbriche di materiale di imballaggio, i simulanti sò usati per pruvà a resistenza di i materiali di imballaggio durante u prucessu di produzzione è prima di u almacenamentu. A prova di u rendiment di a cucina hè più pratica è operabile. L'autore introduce u metudu di prova di e prestazioni fisiche di i sacchetti di imballaggio resistenti à a retorta, riempienduli cù liquidi di simulazione alimentaria di trè fabbricanti differenti è cunducendu rispettivamente teste di vapore è di ebollizione. U prucessu di prova hè u seguente:

1). Test di cucina

Strumenti: casserole di coccia à alta temperatura sicura è intelligente, teste di saldatura termica HST-H3

Passi di prova: Mettite cù cura 4% àcitu acìticu in u saccu di retorta à dui terzi di u voluminu. Attentu à ùn contaminà u sigillu, per ùn avè micca affruntà a fastness di sealing. Dopu à riempimentu, sigillate i sacchetti di cucina cù HST-H3, è preparanu un totale di 12 campioni. Quandu si sigillate, l'aria in u saccu deve esse esaurita quant'è pussibule per impedisce l'espansione di l'aria durante a cucina da affettà i risultati di a prova.

Pone a mostra sigillata in a pignatta per inizià a prova. Pone a temperatura di coccia à 121 ° C, u tempu di coccia à 40 minuti, cuoce à vapore 6 campioni, è bolle 6 campioni. Durante a prova di cucina, fate assai attente à i cambiamenti in a pressione di l'aria è a temperatura in a pignatta per assicurà chì a temperatura è a pressione sò manteni in u intervallu stabilitu.

Dopu chì a prova hè finita, rinfriscà à a temperatura di l'ambienti, pigliate è osservate s'ellu ci sò sacchetti rotti, rughe, delaminazione, etc. Dopu à a prova, a superficia di i campioni 1# è 2# eranu liscia dopu a coccia è ùn ci era micca. delaminazione. A superficia di a mostra 3 # ùn era micca assai liscia dopu a cucina, è i bordi sò stati deformati à varii gradi.

2). Comparazione di e proprietà di tensione

Pigliate i sacchetti di imballaggio prima è dopu a cucina, tagliate 5 campioni rettangulari di 15mm × 150mm in a direzzione trasversale è 150mm in a direzzione longitudinale, è cundizzioni per 4 ore in un ambiente di 23±2℃ è 50±10%RH. A macchina di prova di tensione elettronica intelligente XLW (PC) hè stata aduprata per pruvà a forza di rottura è l'allungamentu in rottura sottu a cundizione di 200 mm / min.

3). Pruva di buccia

Sicondu u metudu A di GB 8808-1988 "Metudu di prova di sbucciatura per i materiali plastichi compositi Soft", tagliate una mostra cù una larghezza di 15±0.1mm è una lunghezza di 150mm. Pigliate 5 campioni ognunu in a direzzione horizontale è verticale. Pre-sbucciate a strata composta longu a direzzione di a lunghezza di a mostra, caricala in a macchina di prova di tensione elettronica intelligente XLW (PC), è pruvate a forza di peeling à 300 mm / min.

4). Test di forza di saldatura termica

Sicondu GB / T 2358-1998 "Metudu di prova per a resistenza di termosaldatura di i sacchetti di imballaggio in film plasticu", tagliate un campione di 15 mm di larghezza in a parte di termosaldatura di u campione, apre a 180 °, è chjappà e duie estremità di u campione u XLW (PC) intelligente In una macchina di prova di tensione elettronica, a carica massima hè pruvata à una velocità di 300 mm / min, è a goccia a tarifa hè calculata cù a formula dielettrica di resistenza à alta temperatura in GB / T 10004-2008.

Riassume
L'alimenti imballati resistenti à a risposta sò sempre più favuriti da i cunsumatori per via di a so cunvenzione in manghjà è in u almacenamentu. Per mantene in modu efficace a qualità di u cuntenutu è impediscenu a deteriorazione di l'alimentariu, ogni passu di u prucessu di produzzione di sacchetti di retorta à alta temperatura deve esse strettamente monitoratu è cuntrullatu raghjone.

1. I sacchetti di cucina resistenti à a temperatura alta deve esse fatti di materiali apprupriati basatu nantu à u cuntenutu è u prucessu di produzzione. Per esempiu, u CPP hè generalmente sceltu cum'è a strata di sigillatura interna di sacchetti di cucina resistenti à alta temperatura; quandu i sacchetti di imballaggio chì cuntenenu strati AL sò usati per imballà u cuntenutu di l'acidu è l'alkaline, un stratu di compostu PA deve esse aghjuntu trà AL è CPP per aumentà a resistenza à a permeabilità à l'acidu è l'alkali; ogni strata composta U shrinkability di u calore deve esse coherente o simile à evitari warping o ancu delamination di u materiale dopu a cucina a causa di poviru currispundenza di proprietà shrinkage calori.

2. Cuntrolla raghjone u prucessu cumpostu. I sacchetti di retort resistenti à l'alta temperatura utilizanu principalmente u metudu di cumpunimentu seccu. In u prucessu di pruduzzione di film di retorta, hè necessariu di selezziunà l'adesivu adattatu è un bonu prucessu di incollazione, è cuntrullà raghjone e cundizioni di curazione per assicurà chì l'agente principale di l'adesivo è l'agente di curazione reagiscenu cumplettamente.

3. A resistenza media alta temperatura hè u prucessu più severu in u prucessu di imballaggio di sacchetti di retort à alta temperatura. Per riduce l'occurrence di prublemi di qualità di batch, i sacchetti di retort à alta temperatura deve esse testati è inspeccionati nantu à e cundizioni attuali di produzzione prima di l'usu è durante a produzzione. Verificate s'ellu l'aspettu di u pacchettu dopu a cucina hè pianu, arrugatu, blistered, deformatu, s'ellu ci hè delamination o fuga, s'ellu u tassu di decadenza di e proprietà fisiche (proprietà di tensione, forza di sbucciatura, forza di sigillatura di calore) risponde à i requisiti, etc.

 


Tempu di post: 18-Jan-2024